راهنمای جامع برچسب های متا SEO

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
image

تگ های متا نشان دهنده شروع بسیاری از آموزش های SEO، برای بهتر یا بدتر شدن است. من دقیقا چگونگی معرفی این موضوع را در نظر گرفتم زیرا همیشه در مورد بدی از متا تگها - یعنی کلمات کلیدی meta tag میشنویم. یکی از اولین چیزهایی که در هر بررسی سایت بررسی شده است، سوء استفاده از متا تگ ها است، عمدتا به این دلیل که آنها در بالای هر صفحه در header قرار دارند و بنابراین اولین چیزی که دیده می شود. اما ما نمی خواهیم خیلی منفی باشیم متا تگ ها بعضی از بهترین ابزارها در یک پرونده بازاریابی جستجو هستند.

سئو اصفهان حتما این صفحه را مشاهده فرمایید. آنالیز رایگان سایت شما

 

مهم است که توجه داشته باشید که در سال 2019 شما برچسب های متا هنوز مهم است، اما همه آنها نمی توانند به شما کمک کنند. این تجربه من است و من فکر می کنم هر کسی در سئو موافق است، اگر شما می خواهید رتبه بالا در جستجو، داشته باشید برچسب های متا تضمینی خود را با محتوای با کیفیت بالا که بر رضایت کاربر متمرکز است همراه داشته باشید. توصیه من: برچسب های متا را که لازم ندارید اضافه نکنید - آنها فقط فضای کد را می گیرند. کد های صفحه خود را به عنوان مجموعه ای از دستورالعمل های گام به گام تا جایی که امکان دارد کم کنید.

برچسب های متا خوب

این برچسبهای متا باید در هر صفحه باشند. توجه داشته باشید که این یک لیست کوچک است این تنها مواردی هستند که لازم است، انجام دهید.

نوع محتوای متا Meta content type

این برچسب لازم است تا شخصیت شما را برای صفحه اعلام کند و باید در هر صفحه حضور داشته باشد. خروج از این می تواند بر روی صفحه نمایش شما در مرورگر تأثیر بگذارد. چند گزینه در زیر ذکر شده است، اما طراح وب شما باید بداند که چه چیزی برای سایت شما مناسب است. <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=ISO-8859-1"> عنوان title در حالی که برچسب عنوان با "متا" شروع نمی شود، در header قرار دارد و حاوی اطلاعاتی است که برای SEO بسیار مهم است. شما همیشه باید یک برچسب عنوان منحصر به فرد در هر صفحه ای که صفحه را توصیف می کند داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد برچسب های عنوان، این پست را بررسی کنید.

Meta description

این برچسب بر رتبه بندی تأثیر نمی گذارد، اما باید به آن توجه کرد. این نسخه کپی است که تعیین می کند که آیا کاربران بر روی نتیجه شما کلیک می کنند. آن را در 160 کاراکتر ذخیره کنید و آن را برای توجه کاربر مورد توجه قرار دهید. فروش صفحه - آنها را بر روی نتیجه کلیک کنید. در اینجا یک مقاله فوق العاده در توصیف های متا است که جزئیات بیشتری را در بر می گیرد.

Viewport

بیش از 70 درصد سرچ ها با استفاده از تلفن همراه صورت میگیرد و باید نمای دید را برای صفخات مشخص کنیم- ابزار Insight Tool PageSpeed Google به شما در مورد آن بیشتر توضیح میدهد. <meta name=viewport content="width=device-width, initial-scale=1">

لیست متا تگ

برچسب های متا بی اثر

بر اساس شرایط خاص هر سایتی نیاز به یکی سری تگ های متا دارد. تگ های زیر منسوخ شده اند:

برچسب های متا شبکه های اجتماعی Social meta tags

این تگ منسوخ شده است و بهتر است دیگر استفاده کنیم. داده های OpenGraph و توییتر برای به اشتراک گذاری مهم هستند، اما برای آنها لازم نیست.

روبات ها – Robots

یک تصور اشتباه بزرگ این است که شما باید یک متا تگ ربات داشته باشید. بیایید این را روشن کنیم: از نظر نمایه سازی و لینک زیر، اگر شما یک تگ متا ربات را مشخص نکنید، آن را به عنوان شاخص خوانده، دنبال کنید. فقط اگر بخواهید یکی از آن دو دستور را تغییر دهید که شما باید روبات های متا را اضافه کنید. بنابراین، اگر شما می خواهید به noindex بپردازید اما پیوندهای مربوط به صفحه را دنبال کنید، تگ زیر را فقط با noindex اضافه می کنید، به این معنا که پیروی از آن به صورت زیر است. فقط آنچه را که می خواهید متفاوت از عرف باشد را تغییر دهید. <meta name = "robotics" content = "noindex" />

Specific bots (Googlebot)

ربات های خاص (Googlebot) - از این برچسب ها برای دادن یک دستورالعمل ربات خاص مانند noodp استفاده می شود.

Language

زبان - تنها دلیل استفاده از این برچسب در صورت حرکت بین المللی و نیاز به اعلام زبان اصلی مورد استفاده در صفحه است. برای لیست کاملی از زبانهایی که می توانید اعلام کنید ، از این منبع زبانهای متا بازدید کنید.

Geo - آخرین چیزی که شنیده ام ، این برچسب های متا توسط Bing پشتیبانی می شوند اما نه گوگل (شما می توانید به کشور داخل کنسول جستجو هدف بگیرید). سه نوع وجود دارد: نام خانوادگی ، موقعیت (طول و عرض جغرافیایی) و منطقه.

<META NAME="geo.position" CONTENT="latitude; longitude"> <META NAME="geo.placename" CONTENT="Place Name"> <META NAME="geo.region" CONTENT="Country Subdivision Code">

Keywords

کلمات کلیدی - بله ، من این را در لیست "بی اثر" قرار داده ام. در حالی که هیچ سئو خوبی برای گذراندن این برچسب توصیه نمی کند ، اما احتمال بسیار کمی وجود دارد که بتواند در جایی به شما کمک کند. لطفاً اگر در حال ساختن یک سایت هستید ، آن را کنار بگذارید ، اما اگر به صورت خودکار باشد ، هیچ دلیلی برای حذف آن وجود ندارد.

Refresh

این متا تگ مربوط به تغییر مسیر است و در صورت امکان ، نباید از آن استفاده شود. شما همیشه باید از یک تغییر مسیر سمت سرور 301 استفاده کنید. برچسب های بد متا در صورت استفاده از اینها هیچ چیز بدی برای سایت شما رخ نخواهد داد .

Author/web author

نویسنده / نویسنده وب - از این برچسب برای نامگذاری نویسنده صفحه استفاده می شود. Revisit after - این متا تگ دستور به روبات ها است که پس از مدت زمانی خاص به یک صفحه برگردند. این موتور جستجوگر اصلی را دنبال نمی کند.

Rating

رتبه بندی - از این برچسب برای نشان دادن رتبه کیفیت محتوا استفاده می شود. من یک مقاله در مورد چگونگی رتبه بندی و ستاره دار کردن مطالب نوشتم که میتوانید آن را مطالعه فرمایید. چکیده - این برچسب گاهی برای قرار دادن چکیده از مطالب استفاده می شود و عمدتا توسط اهداف آموزشی استفاده می شود.

Generator

ژنراتور - از این استفاده می شود تا توجه داشته باشید كه چه برنامه ای صفحه را ایجاد كرده است. مانند "نویسنده" ، بی فایده است.

Cache-control

کنترل حافظه پنهان - این برچسب به امید کنترل زمان و زمان نگه داشتن صفحه در مرورگر تنظیم شده است. بهتر است این کار را در هدر HTTP انجام دهید.

تگ های متا

تعداد بسیاری از برچسب های متا در آنجا وجود دارد ، من دوست دارم درباره هر چیزی که فکر می کنید باید اضافه شود یا حتی حذف شود ، بشنوم! در نظرات با پیشنهادات یا سوالات مطرح کنید.