رنک گرفتن صفحات اشتباه در نتایج جست و جو گوگل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
image
معمولا اتفاق خیلی خوبیه وقتی متوجه می شوید که سایت شما در صفحه نمایش نتایج جست و جو ظاهر شده. درسته ؟ اما چه اتفاقی می افتد که ، پس از بررسی بیشتر ، می فهمید که صفحه مورد نظر برای رتبه بندی کلمه کلیدی مد نظر شما نیست و این یک صفحه دیگر در سایت شما است. این که این صفحه بی ربط باشد یا به بهترین وجهی مناسب برای شما نیست ، بدان معنی است که تمام ترافیکی که از این کلمه کلیدی تازه وارد سایت شما بازدید می کند ، به جایی نمی رسند و سریع صفحه شما را می بندند. این ممکن است منجر به تبدیل کمتر یا نرخ گزاف گویی بالاتر از پیش بینی شده شود.   اما نگران نباشید - این مشکل بیشتر از آنچه فکر می کنید معمول است و قابل رفع است.از شما دعوت میکنم از صفحه سئو سایت در اصفهان من دیدن فرمایید

چگونه می توان سیگنال های رتبه بندی صفحه را برای یک کلمه کلیدی خاص بهبود بخشید

مرحله 1: هدف کاربر را از کلمه کلیدی تمرکز خود ارزیابی کنید قصد کاربر در واقع به عنوان هدفی که شخص هنگام وارد کردن یک عبارت جستجو در گوگل تعریف می کند ، تعریف می شود. در طول یک یا دو سال گذشته ، اطمینان از صفحهای که می خواهید برای یک پرس و جو رتبه بندی کنید با کاربر مطابقت دارد و هدف کاربر بسیار مهم است.
  • آیا هدف از سرچ، خرید چیزی است؟ (تراکنش)
  • آیا هدف یافتن یک وب سایت یا صفحه خاص است؟ (ناوبری)
  • آیا هدف برای یافتن اطلاعات مفید برای پاسخ بیشتر به سؤالی که دارید ، هدف است؟ (اطلاعاتی)
متناسب کردن محتوای شما با هدف بسیار مهم است. به عنوان مثال ، اگر کلید واژه تمرکز شما "بهترین لپ تاپ دنیا" بود و می خواستید که صفحه محصول یا صفحه دسته بندی شما برای این کار رتبه بندی کند ؟؟؟؟؟ صفحه SERp مرحله 2: محتوای موجود در صفحه را ارزیابی کنید هنگامی که اطمینان حاصل کردید که محتوای شما متناسب با هدف است ، می توانید پس از بهینه سازی محتوای صفحه حرکت کنید. برخی از سؤالاتی که ممکن است بخواهید از خودتان برای تحلیل بیشتر بپرسید عبارتند از: آیا کلمه کلیدی تمرکز اصلی من در عنوان صفحه من است؟ آیا من در توضیحات خود کلمه کلیدی تمرکز اصلی خود را ذکر می کنم؟ طول نسخه من در مقایسه با 10 سایت برتر یا 20 رتبه برتر چگونه مقایسه می شود؟ آیا سایت های رقیب از کلمات کلیدی معنایی مشترکی که باید در صفحه من بپیوندند استفاده می کنند؟ آیا صفحه من به سؤالاتی پاسخ می دهد که یک کاربر باید درباره این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کند؟ دو ابزار که هر دو یک کار عالی را انجام می دهند و به شما در تحلیل و پاسخ به سؤالات فوق کمک می کند SEMrush Assistant Writing و Clearscope هستند. مشکلات صفحه فرود اشتباه مرحله 3: لینک سازی داخلی خود را ارزیابی کنید سیگنال های لینک سازی همان چیزی است که گوگل به آن اهمیت می دهد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که تعداد کافی از صفحات در وب سایت خود دارید که به صفحه ای که می خواهید بهبود ببخشید لینک دارند. سعی کنید 3-5 لینک داخلی را از صفحات دارای اهمیت بالا با قدرت بالا اضافه کنید. یک راه سریع برای این کار ، رفتن به Ahrefs ، وارد دامنه خود و سپس حرکت به "Top Pages" است. این به شما می گوید که کدام صفحه بالاترین اعتبار سایت شما را دارد ، و سپس فقط باید مناسب ترین صفحات را پیدا کنید و لینک دهید .
نکته اضافی: برای لینک سازی داخلی از اصلی ترین کلمه شروع کنید ، بنابراین از کلمه کلیدی تمرکز خود به عنوان متن لنگر لینک داخلی خود استفاده کنید. در واقع عبارت اصلی را درون متن لینک بیاورید.
مرحله 4: لینک های خارجی خود را ارزیابی کنید همین قانون در مورد لینک های خارجی نیز صدق می کند. لینک ها به Google نشان می دهند که یک سایت و یک صفحه با ارزش است ، بنابراین اگر تعداد لینک های خارجی زیادی را دارید که برای یک کلمه کلیدی خاص به صفحه اشتباه اشاره می کنند ، می تواند بر توانایی شما در رتبه بندی صفحه صحیح تأثیر بگذارد. در این صورت ، با آن سایتها صحبت کنید و از آنها بخواهید که به صفحه صحیح پیوند دهند. مرحله 5: به داده های کاربری خود نگاه کنید
  1. آیا برای صفحه مربوطه نرخ گزاف گویی بالایی دارید؟
  2. نرخ کلیک کافی نیست؟
  3. نرخ تبدیل فریبنده؟
اگر افراد در صفحه مربوطه در حال فرود هستند و به سرعت ترک می شوند ، یا قادر به مرور صفحه و تبدیل آنها نیستند ، می توانند در رتبه بندی کلی شما تأثیر بگذارند.   از Google Analytics یا نرم افزاری مانند Hotjar استفاده کنید تا اطلاعات کاربر خود را نسبت به این صفحه حس کنید ، و سپس صفحه را مجدداً طراحی کنید تا مشکلات دیگری که کاربرانتان تجربه می کنند را دور بزنید.

چگونه سیگنال های رتبه بندی فعلی صفحه را کاهش دهیم

پس از بهبود رتبه بندی صفحه ای که می خواهید آن را ارتقا دهید ، در واقع باید صفحه ای را که در حال حاضر برای اصطلاح جستجو رتبه بندی می شود ، پایین بیاورید. این موضوع خلاف قوانین سئو هست ، اما برای اطمینان از توانایی در رتبه بندی صفحه مربوطه ، باید چه اتفاقی بیفتد. شما می توانید این کار را با حذف تمام اثری از کلمه کلیدی و اصطلاحات مرتبط با آن از صفحه غیر مرتبط انجام دهید. سپس لینک های داخلی خود را مجدداً بازسازی کنید تا آنها را از این صفحه و به سمت صفحه صحیح نشان دهند. همین موضوع در مورد لینک های خارجی نیز وجود دارد: با برخی از وب مسترها تماس بگیرید و از آنها بخواهید لینک های شما را به صفحه صحیح هدایت کنند.در صورت عدم موفقیت همه ، همیشه می توانید صفحه ای را که نمی خواهید رتبه بندی کنید پایین بیاورید و از ریدایرکت 301 تغییر مسیر استفاده کنید.   می توانید محتوا را از صفحه اصلی بگیرید و با URL جدید ایجاد کنید که هیچ لینکی با صفحه ای که می خواهید تقویت کنید ، ندارد. این مشکل لینک های خارجی شما را حل می کند ، زیرا هر صفحه ای که به صفحه اصلی اشاره دارد به صفحه ای که می خواهید رتبه بندی شود هدایت می شود. ایندکس صفحه اشتباه فقط مطمئن شوید که وقتی صفحه را در جایی دیگر مجدداً ایجاد می کنید ، محتوا را به گونه ای تغییر می دهید که باعث می شود تفاوت آن ایجاد شود تا Google از 301 شما دور نماند و فقط فرض کنید دقیقاً همان صفحه را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کرده اید و به رتبه خود ادامه دهید صفحه اصلی شما (بله ، آنها می توانند این کار را انجام دهند ، و این بد است).   رتبه بندی صفحات وب برای کلمات کلیدی اشتباه یک مسئله بزرگ است که می تواند روی ترافیک شما تأثیر منفی بگذارد ، اما با راه حل های صحیح اجرا شده به طور بالقوه می تواند یک مشکل آسان باشد.   همچنین فرصتی عالی برای معرفی محتوای جدید و گسترش در رتبه بندی های کلمات کلیدی شما به منظور بهبود حضور آنلاین شما است.   آیا این مشکلی را تجربه کرده اید؟ برای رسیدن به راه حل چه اقداماتی انجام دادید؟ ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم! در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.