معمولا اتفاق خیلی خوبیه وقتی متوجه می شوید که سایت شما در صفحه نمایش نتایج جست و جو ظاهر شده. درسته ؟
اما چه اتفاقی می افتد که ، پس از بررسی بیشتر ، می فهمید که صفحه مورد نظر برای رتبه بندی کلمه کلیدی مد نظر شما نیست و این یک صفحه دیگر در سایت شما است.
این که این صفحه بی ربط باشد یا به بهترین وجهی مناسب برای شما نیست ، بدان معنی است که تمام ترافیکی که از این کلمه کلیدی تازه وارد سایت شما بازدید می کند ، به جایی نمی رسند و سریع صفحه شما را می بندند. این ممکن است منجر به تبدیل کمتر یا نرخ گزاف گویی بالاتر از پیش بینی شده شود.
اما نگران نباشید - این مشکل بیشتر از آنچه فکر می کنید معمول است و قابل رفع است.از شما دعوت میکنم از صفحه سئو سایت در اصفهان من دیدن فرمایید
چگونه می توان سیگنال های رتبه بندی صفحه را برای یک کلمه کلیدی خاص بهبود بخشید
مرحله 1: هدف کاربر را از کلمه کلیدی تمرکز خود ارزیابی کنید قصد کاربر در واقع به عنوان هدفی که شخص هنگام وارد کردن یک عبارت جستجو در گوگل تعریف می کند ، تعریف می شود. در طول یک یا دو سال گذشته ، اطمینان از صفحهای که می خواهید برای یک پرس و جو رتبه بندی کنید با کاربر مطابقت دارد و هدف کاربر بسیار مهم است.- آیا هدف از سرچ، خرید چیزی است؟ (تراکنش)
- آیا هدف یافتن یک وب سایت یا صفحه خاص است؟ (ناوبری)
- آیا هدف برای یافتن اطلاعات مفید برای پاسخ بیشتر به سؤالی که دارید ، هدف است؟ (اطلاعاتی)
نکته اضافی: برای لینک سازی داخلی از اصلی ترین کلمه شروع کنید ، بنابراین از کلمه کلیدی تمرکز خود به عنوان متن لنگر لینک داخلی خود استفاده کنید. در واقع عبارت اصلی را درون متن لینک بیاورید.مرحله 4: لینک های خارجی خود را ارزیابی کنید همین قانون در مورد لینک های خارجی نیز صدق می کند. لینک ها به Google نشان می دهند که یک سایت و یک صفحه با ارزش است ، بنابراین اگر تعداد لینک های خارجی زیادی را دارید که برای یک کلمه کلیدی خاص به صفحه اشتباه اشاره می کنند ، می تواند بر توانایی شما در رتبه بندی صفحه صحیح تأثیر بگذارد. در این صورت ، با آن سایتها صحبت کنید و از آنها بخواهید که به صفحه صحیح پیوند دهند. مرحله 5: به داده های کاربری خود نگاه کنید
- آیا برای صفحه مربوطه نرخ گزاف گویی بالایی دارید؟
- نرخ کلیک کافی نیست؟
- نرخ تبدیل فریبنده؟