مشاوره سئو در اصفهان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
image

بهینه سازی موتور جستجو چیزی نیست که فقط خوب باشد. این یک ضرورت است این ستون فقرات سودآوری است. این بدان معنی است که کسب و کار در تمام صنایع در دنیای بازاریابی دیجیتال رقابتی باقی می ماند.

 

شما می توانید به دو روش به روند سئو سایت نزدیک شوید. می توانید کارمندان خود را برای ایجاد یک استراتژی بهینه سازی سایت استخدام کنید و تمام وقت آن را تمرین کنید، یا می توانید به یک شرکت معتبر سئو اینترنتی متصل شوید که متخصصان کارآفرین است.

 

سوال این است که کدام مسیر برای شرکت شما مناسب تر است؟ چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که شما حداکثر بازدهی برای سایت شما برای رساندن نتایج سئو خود را در حالی که هنوز هم در بودجه خود را در ماندن؟

 

آیا شما باید SEO را برون سپاری کنید ؟

پاسخ کوتاه به این سؤال بله است، شما قطعا بایستی SEO را به جای استخدام یک متخصص در محل، برای نظارت بر مبارزات انتخاباتی خود بیفزایید.

 

شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی می توانند برای پول کمتری برای کمپین شما کار کنند. بخشی از آن به این دلیل است که کارشناسان سئو سعی ندارند به طور تمام وقت با یک شرکت کار کنند.

 

به همین دلیل است که این متخصصان SEO به طور معمول با یک تیم یا به عنوان یک فرد آزاد کار می کنند. این یک مورد روشن از دانستن ارزش یک فرد در یک بازار شلوغ است. آنها بخشی جدایی ناپذیر از یک صنعت هستند که تا سال ۲۰۲۰ تقریبا ۸۰ میلیارد دلار ارزش خواهند داشت. به دلیل تقاضای بسیار متخصص SEO، این افراد اغلب می توانند زندگی بهتر را بدون نیاز به کار استرس محیط کار انجام دهند.

 

هنگامی که شما یک شرکت برون سپاری را انتخاب میکنید ، اغلب این کار را برای کسری از هزینهی که میخواهید بپردازید، برای استخدام یک فرد تمام وقت انجام دهید. به یاد داشته باشید کارکنان تمام وقت به حقوق و دستمزد تمام وقت نیاز دارند. برای قرار دادن آن در چشم انداز، میانگین حقوق و دستمزد تمام وقت یک متخصص SEO در بیشتر از یک شرکت هست.

 

برای دریافت کمتر هزینه نمی کنید. این یک قاعده ساده کسب و کار است که هر آماتور میتواند به شما بگوید. هنگامی که شما برون سپاری می کنید، شما تاس را روی یک سرمایه گذاری بسیار گران قیمت ترجیح می دهید.

 

درخواست مشاوره رایگان

 

نام شما (الزامی)

 

ایمیل شما (الزامی)

 

شماره تماس (الزامی)

 

وب سایت

 

پیام شما/کلمات کلیدی

 

 

سئو کار اصفهان

ما قبلا تصمیم گرفته ایم که برون سپاری یک گزینه بسیار مقرون به صرفه است به غیر از استخدام کارمندان تمام وقت در خانه.

 

بنابراین، چرا پس چرا مردم همچنان به استخدام کارمندان تمام وقت مشغول هستند، اگر چنین چیزی شایسته ای نیست؟

 

برخی از مزایای داشتن یک تیم SEO تمام وقت در دفتر شما وجود دارد. شبیه به هر چیزی در زندگی، هر دو جوانب مثبت و منفی برای برون سپاری SEO شما وجود دارد.

 

برون سپاری مشاغل

ارزان تر

همانگونه که قبلا هم پوشش داده ایم، هزینه یابی SEO شما با حاشیه های زیادی ارزان تر است. به عنوان نتیجه، برون سپاری امکان بازپرداخت سرمایه گذاری را بسیار بیشتر می کند. این یک قاعده رایج کسب و کار است که در صورت کاهش هزینه ها، نتایج به دست می آید.

 

از آنجایی که هدف نهایی تمام تلاش های بازاریابی افزایش سودآوری است، شاید مهمترین مسئله این است که بخش حرفه ای این لیست را جریمه کند.

 

متخصصان با تجربه تر

اکثر کارکنان تمام وقت که می خواهید پیدا کنید، تازه کار و تازه وارد هستند که هنوز تجربه ای برای شرکت های بزرگ ندارند و یا خودشان را به عنوان یک فری لنسر معرفی می کنند.

 

تیم بزرگی که روی سایت شما کار می کند

 

هنگامی که شما با یک شرکت سئو قرارداد می بندید، شما یک تیم کامل از متخصصین را که بر روی محتوای شما کار می کنند، دارید. این کارشناسان در بسیاری از زمینه های مختلف SEO فعالیت می کنند. در حالی که یک تا سه کارمند تمام وقت باید با جمع آوری مهارت های گوناگون همراه شوند، هنگامی که با یک شرکت کار می کنید، یک تیم منحصر به فرد از متخصصان را که همه در تخصص های مختلف کار می کنند، دریافت می کنید.

 

شما نویسندگان محتوا اختصاصی، طراحان وبسایت، متخصصین کد، طراحان گرافیک، استراتژیست ها، متخصصان رسانه های اجتماعی و غیره خواهید داشت. شما به ازای این کارایی فوق العاده پول کمتری پرداخت می کنید.

 

مضرات

انتخاب شرکت

یکی از گزینه های عجیب و غریب زمانی که به استخدام یک شرکت سئو به حساب می آید انتخاب شرکت درست است. متغیرهای زیادی وجود دارند که در معرض خطر هستند اطمینان حاصل کنید که شرکت درست با قوی ترین امکانات و بازدهی انتخاب میکنید (خوش قول)

 

SEO یک سرمایه گذاری قابل توجه است، بنابراین به نظر می رسد که شما می خواهید برای اولین بار انتخاب درست را انتخاب کنید.

 

هنگامی که شما با یک شرکت سئو مشغول به کار هستید، می توانید با این واقعیت که شما تنها اولویت آنها نیستید، زندگی کنید. خیلی شبیه SEO شما تنها بخشی از فعالیت کلی کسب و کار شما است، شما تنها یکی از چندین مشتری است که این شرکت در حال کار است.

 

این جایی است که جذابیت کارکنان تمام وقت SEO به بازی می آیند. شما می دانید که یک تا سه نفر دارید که روزانه هر روز در ترانشه های بازاریابی سایت خود فعالیت می کنند. این نوع توجه، چیزی نیست که شما در هنگام برون سپاری پیدا کنید.

 

هنگامی که یک شرکت بهینه سازی اینترنتی استخدام می کنید تا زمانی که به شما اختصاص داده می شود، آنچه که در طول محتوای خود انجام می دهید و اهمیت استراتژی کلی مهم است. درک تمام اینها باید به اندازه کافی برای تسکین اضطراب خود نسبت به اینکه چقدر زمان و توجه پول خود را از شرکت انتخابی خود خریداری کنید.

 

شفافیت

هنگامی که با یک شرکت سئو مشغول به کار می شوید، مهم است که در صورت گزارش شدن، آنها تا حد امکان شفاف باشند. یکی از شکایات عمده بسیاری از کسب و کار در مورد کمپین های تبلیغاتی برون سپاری خود این است که گاهی اوقات سخت است دست خود را بر روی گزارش های وضعیت دست پیدا کنید.

 

در هنگام کار با یک شرکت سئو، عدم کنترل وجود دارد، به همین دلیل ضروری است که به شرکتی که استخدام می کنید اعتماد کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که گزارش های منظمی را برای افزایش شفافیت ارائه می کنند.

 

 

اگر تصمیم گرفته اید که SEO برون سپاری کنید، پس گامهای خاصی را که میخواهید بردارید، اطمینان حاصل کنید که به برخی از تله های سنتی SEO نرسیده اید.

 

برای شروع، پیدا کردن تعدادی از شرکت های معتبر SEO و مصاحبه با آنها. فقط با اولین شرکتی که با آن صحبت می کنید، بروید. خوب است مقادیر مختلفی را برای مقایسه و کنتراست داشته باشید و همچنین تجزیه و تحلیل هزینه را برای تعیین دقیق آنچه که برای پول خود می کنید، انجام دهید.

 

اطمینان حاصل کنید که شما از بسیاری از سوالات در مورد روند سئو در هر شرکت سوال می کنید، زیرا ممکن است برخی پرچم های قرمز برای مراقبت وجود داشته باشد.

 

به همین دلیل همیشه یک ایده خوب است تا اطمینان حاصل کنید که شما قبل از شروع صحبت با شرکت های بالقوه درک کار خود را از عملکرد SEO انجام می دهید.

 

اطمینان حاصل کنید که از آنها در باره استراتژی ساخت لینک خود سوال کنید. لینک سازی یکی از مهمترین عناصر سئو و این چیزی است که شما می خواهید مطمئن شوید که شرکت بالقوه شما درک و موفقیت دارد. اساسا، آنها باید سایت های بسیار رتبه بندی را برای پیوند دادن به صفحه خود، به شما به عنوان یک مقام در صنعت شما نشان می دهند.

 

در مورد استراتژی محتوا کلی آنها را بپرسید. چه نوع محتوایی در حال نوشتن است؟ چگونه آنها را در صفحات موجود خود تغییر دهید؟ آیا آنها برای شما وبلاگ می نویسند؟ همه اینها فوق العاده مهم است قبل از خواندن چک، بدانید که نوشتن مطالب برای موفقیت در جستجوگرها ضروری است.

 

حتما راجب به تحقیق در مورد کلمات کلیدی مناسب صحبت کنید. شما می خواهید بدانید که شرکتی که در حال کار با آن هستید، مشغول انجام تکالیف خود در تعیین اهداف کلیدی است که آنها برای رتبه دادن دارند. کلمات کلیدی که آنها هدف قرار می دهند، باید هر دو حجم بالا در کیفیت جستجو و مرتبط با صنعت شما باشد.

 

چند بار گزارش های پیشرفت خود را ارائه می دهند؟ شفافیت حیاتی است شما باید بدانید که کمپین شما چگونه انجام می شود. اگر پیشرفتی را مشاهده نکردید، حق دارید بدانید که چرا و کسب و کارتان در جای دیگر است. شما همچنین باید زمانی که سوالی در مورد کمپین خود دارید، در مورد روند انجام دهید. آیا شما یک مدیر حساب اختصاصی دارید که می توانید به آن دسترسی پیدا کنید؟

 

سئو اصفهان

 

آیا آنها مایل به توضیح روند خود هستند؟ اگر این موضوع را رد می کنند، این پرچم قرمز است. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که آنها در بالا و بالا هستند .

 

آیا آنها در صنعت شما تجربه دارند؟ همه صنایع دارای تاکتیک های مختلف و رقابت های مختلف هستند. اگر شرکت سئو کار شما متخصص در بهبود سایت های دیگران در صنعت شما باشد، این یک افزای بزرگ است.

 

آیا می توانید با مشتریان گذشته یا فعلی صحبت کنید؟ آیا می توانید مطالعات موردی موفقیت را ببینید؟ اطمینان حاصل کنید که شرکتی که با آن برخورد دارید سابقه موفقیت دارد. اگر آنها نمی خواهند نمونه های شما را نشان دهند و یا به شما اجازه صحبت با سایر مشتریان را داشته باشند، این باید فوری باشد.

 

نتیجه

با این تفاسیر آیا شما سئو سایت خود را درون سپاری میکنید یا نیرو دائم استخدام میکنید ؟

 

جوابهای خود را با ما در میان بگذارید

 

 

 

آیا شما باید SEO را برون سپاری کنید ؟

پاسخ کوتاه به این سؤال بله است، شما قطعا بایستی SEO را به جای استخدام یک متخصص در محل، برای نظارت بر مبارزات انتخاباتی خود بیفزایید.

 

در یک سری کلمات افت شدیدی داشتم میشه کمکم کنید

بله حتما به صورت رایگان سایت شما را بررسی میکنیم و راه کار های مناسب را ارائه می کنیم

 

آیا تضمین میکنید که جایگاه مناسب را پیدا کنیم ؟

پاسخ این سوال خیر است ، هر روز الگوریتم های گوگل به روز رسانی می شوند و ما به صورت شفاف تمامی مراحل کار را به شما توضیح میدهیم