چرا سئو مهم است؟

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
image

آیا SEO برای هر نوع کسب و کار مورد نیاز است؟

در این مقاله قصد داریم به موضوع چرا وب سایت ما به سئو نیاز دارد بپردازیم،دلایل بسیاری وجود دارد که چرا SEO مهم است و باید برای اکثر شرکت ها مورد توجه قرار گیرد. اگر خودتان این کار را انجام می دهید یا تصمیم می گیرید یک شرکت حرفه ای خدمات ارتباطی را استخدام کنید، مطمئنا بسیاری از مزایای ذکر شده را تجربه خواهید کرد. حتما تا آخر مقاله را بخوانید.

دانلود pdf مقاله چرا سئو مهم است

 

افزایش بازدید

اگر کلمات کلیدی خود را هدفمند و با توجه به نیاز کاربران بهینه سازی کنید، باعث افزایش دیده شدن و بازدید شما می شود.نکته قابل ذکر نام تجاری شما می باشد، کارکردن و بهینه سازی بر روی نام تجاری شما برگ برنده شما نسبت به رقبا می باشد. گوگل طبق آخرین الگوریتم خود این موضوع را اعلام کرد که نام برند از مهم ترین فاکتورهای افزایش بازدید شما به حساب می آید.

نام تجاری

احتمالا مشتریان شما در هنگام جستجوی محصولات یا خدمات، نام تجاری شما را تایپ می کنند. با این حال، اگر مشتریان شما شروع به جستجو کنند و متوجه شوند که نام تجاری شما به طور پیوسته در جستجوهای خود قرار دارد ، این امر به ایجاد اعتبار شما کمک می کند.

ترافیک با کیفیت بالاتر

مشتریان بسیار فعال در جستجوی محصولات - خدمات در اینترنت هستند. SEO شامل هر صفحه در وب سایت شما می شود که نقطه ورود برای آن مشتریان است. زیبایی یک استراتژی SEO بسیار پیشرفته، این است که شما می توانید مشتریان بالقوه را در هر مرحله از مراحل خرید تضمین کنید تا اطمینان حاصل شود که آنها تصمیم خود را برای خرید از شما گرفته اند !.

سئو سرمایه گذاری در آینده است

هنگامی که شما در خصوص آموزش سئو تحقیق می کنید، بدون شک می شنوید که سئو یک فرآیند است و نتایج آن یک شبه اتفاق نمی افتد. وقتی که شما در بهینه سازی وب سایت سرمایه گذاری می کنید، بدین ترتیب می دانید که مدت زمان لازم برای سئو معمولا بین 6 تا 9 ماه اتفاق خواهد افتاد با این حال هنگامی که استارت این کار را میزنید شما از ترافیک و ورودی قابل توجهی بهرمند خواهید شد.

 تفاوت سئو

سئو بزرگترین کانال های بازاریابی را تولید می کند

براساس آمار موتور جستجوگر، میزان جست و جو در موتورهای جستجو به میزان 14.6٪ است، در حالی که منحنی های خروجی (مانند پست مستقیم یا تبلیغاتی مستقیم) دارای نرخ 1.7٪ نزدیک هستند.با این آمار شما می دانید که بهینه سازی و کار کردن بر روی وب سایت خود بهترین و سودمند ترین گزینه برای بازاریابی می باشد.

اطمینان را در اختیار مشتریان خود قرار دهید و آنها را بشناسید

سئو بسیار قدرتمند است زیرا معیارهای زیادی وجود دارد که می تواند به شما در مورد بازدیدکنندگان وب سایت شما بیشتر بگوید. نه تنها شما می توانید اطلاعات دموگرافیک، منابع، زبان و اطلاعات دستگاه را از تجزیه و تحلیل بدست آورید، بلکه می توانید اطلاعات زیادی در مورد جایی که کاربر در فرآیند تصمیم گیری خود هستند، با تحقیق در مورد آنچه که کلمات کلیدی منجر به ترافیک از طریق کنسول جستجوی گوگل می شود. را به راحتی مشاهده کنید

بازاریابی اثربخشی هزینه

SEO یکی از شایسته ترین روش های بازاریابی است؛ زیرا شما زمانی که در واقع اقدام به رفتن به گوگل کرده اید و در چیزی که مربوط به یک محصول یا خدماتی است که شما ارائه می دهید، درگیر آن هستید. هنگامی که شما از تلاش های خود در این نوع از شرایط جستجو دریافت می کنید، کاربران در حال حاضر در مورد آنچه شما پیشنهاد می دهند علاقه مند هستند، کار شما این است که فقط آنها را متقاعد کنید که شما شریک درست هستند. هنگامی که شما شروع به رتبه بندی به خوبی برای شرایط، شما بهره مند از ترافیک سازگار است که واژه جستجوی خاص هر ماه فراهم می کند تا جریان مشتریان بالقوه ادامه می دهد. چندین کانال بازاریابی می توانند همین کار را بگویند.

از رقبای خود پیشی بگیرید

اگر صنعت شما دارای محصولات / خدماتی است که به صورت آنلاین جستجو می شوند، شما رقبائی دارید که قبلا SEO را انجام می دهند. اگر می خواهید کسب و کار خود را رشد دهید تا جایی که کاربران در حال جستجو هستند، باید در خدمات سئوی خود هم سرمایه گذاری کنید. این تنها راه برای رقابت طولانی مدت است، مگر اینکه به دلایلی مردم به استفاده از اینترنت برای جستجو بپردازند، که به زودی اتفاق نخواهد افتاد.

تجربه و بهره وري کاربری سایت خود را بهبود ببخشید

هنگامی که مردم از وب سایت شما بازدید می کنند، طبیعتا می خواهید آنها یک تجربه مثبت داشته باشند، زیرا این یک ارتباط مستقیم با ادراک کسب و کار شماست. برای هر کمپین موفقیت آمیز SEO، تجربه کاربر و قابلیت استفاده عمومی یک نقطه کلیدی است. گوگل آن را بسیار واضح ساخته است که سایت هایی در رتبه بندی موتورهای جستجو موفق تر هستند که کاربران تجربه خوبی طی بازدید از آن سایت را داشته باشند.

amp چیست

شبانه روزی کالای خود را می فروشید

ویژگی بزرگ در مورد سئو این است که شما مجبور به عقب نشینی و خواب تعطیلات و غیره نمی شوید و زمانی که رتبه مناسب می گیرید، به طور مداوم برای مشتریان بالقوه قابل مشاهده است، و شب و روز بازدید کننده دارید و ترافیک مناسب دریافت می کنید که منجر به فروش می شود.

درایوهای فروش آفلاین

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط Accenture، بالای 70 درصد از مصرف کنندگان قبل از خرید در فروشگاه ها، آنلاین هستند. اگر در طول فرآیند جستجوی خود یافت نکردند، حتی برای آن خرید مسیری به غیر از اینترنت دنبال نمی کنند.

SEO بسیار قابل اندازه گیری است. با استفاده از Google Analytics، می توانید میزان ترافیک و نحوه ارتباط آن با اهداف به طور خاص با جستجوی ارگانیک را ببینید. علاوه بر این، شما قادر به استفاده از کنسول جستجوی گوگل برای دیدن کلمات کلیدی دقیق باشید. این اطلاعات بسیار ارزشمند است که اجازه می دهد تیم بازاریابی اینترنتی شما حتی بیشتر موفق باشد.

کاهش هزینه شما

سئو رایگان است و سایت ها به طور مداوم قادر به دریافت ترافیک هدفمند هستند، افزایش بازدید بدون شک باعث افزایش فروش شما خواهد شد. این کار تقریبا بدون هزینه انجام می شود، این به طور چشمگیری هزینه های خرید شما را کاهش می دهد، بنابراین سودآوری کسب و کار شما را بهبود می بخشد.

در حال حاضر مردم چگونه خدمات یا محصولات خود را پیدا می کنند ؟ (جایی که مشتریان شما در آن هستند)

بر اساس آمار زنده اینترنت، Google بیش از 40،000 جستجو در هر ثانیه را پردازش می کند، که به معادل 3.5 میلیارد جستجو در روز است. درون آن جستجوها مشتریان شما هستند! آنها از Google برای انجام تحقیقات و خرید آنچه که شما باید ارائه دهند، استفاده می کنند.

در تمام مراحل خرید قرقره از کاربران استفاده کنید

ایجاد محتوا و بهینه سازی آن محتوا برای مراحل مختلف در مراحل خرید احتمال انتخاب شما را هنگام تصمیم گیری را، افزایش می دهد. شما می توانید از SEO برای نشان دادن سؤال های رایج که کاربر ممکن است در زمان آگاهی بخواهند نشان دهد. شما همچنین می توانید مطالعات موردی و یا اشکال دیگر محتوای مفید SEO زمانی که در مرحله تصمیم گیری هست را ایجاد کنید. در نهایت شما می توانید صفحات نقل قول، کوپن ها و سایر موارد متمرکز بر فروش را که در مرحله خرید کمک می کنند ایجاد کنید.

رهبر فکری در صنعت خود باشید

نوشتن مطالب آموزشی به طور مداوم، برند شما را به عنوان یک رهبر فکری قرار می دهد. این مورد در قرار گیری شما در نتایج جست و جو تاثیر مسقیم دارد، زمانی که شما جایگاه مناسب را در نتایج جست و جو کسب کنید باعث می شود کاربران احساس کنند شما یکی از بهترین گزینه ها هستید.

بازاریابی سئو

سهم بیشتر از کلیک ها کجاست؟

85٪ از کل کلیک ها در لیست نتایج طبیعی رخ می دهد. جستجوی پرداختی فقط 15٪ از کلیه هزینه های کل برای یک کلمه کلیدی را تشکیل می دهد. شما باید کجا کلیک کنید!

اطمینان حاصل کنید که شما یک شهرت آنلاین مثبت دارید

شهرت آنلاین شما تأثیر مستقیم بر موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت. ما قبلا این کار را کرده ایم. یک کسب و کار که به طور فعال در زمینه سئو کار می کند، توانایی آن را دارد تا بتواند اعتبار نام تجاری خود را به صورت آنلاین کنترل کند.

اطمینان کسب و کار شما نام، آدرس و تلفن در سراسر وب دقیق است

یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی در منطقه شما، سازگاری نام تجاری، آدرس و شماره تلفن شما (NAP Data) در بین جمع کننده های داده ها و دایرکتوری های محلی می باشد. نام و نام خانوادگی، آدرس و اطلاعات گوشی که در مورد کسب و کار شما در اینترنت وجود دارد.با انجام سئو محلی، این مسئله حل می شود و مهم نیست که مشتریان بالقوه شما چه هستند، شما اطمینان دارید که آنها اطلاعات درست را پیدا می کنند تا بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. در واقع با توجه به این مطالعه، 71 درصد از مردم می گویند که قبل از بازدید از آن برای اولین بار، مکان های کسب و کار را بررسی و تایید می کنند.

جستجو ها کاهش پیدا نمی کند، در حقیقت افزایش یافته است

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی شرکت Business 2، پیش بینی می شود که شرکت ها تا سال 2020 در حدود 79 میلیارد دلار در زمینه بهینه سازی وب سایت هزینه کنند. علاوه بر این، تعداد جستجوهای خالص گوگل همچنان افزایش یافته است.

SEO می تواند به حفظ ارتباط مداوم با مشتریان شما کمک کند

همانطور که در بالا ذکر شد، اگر کسب و کار شما محصولات یا خدماتی را در اختیار کاربران قرار دهد که در جست و جو برای یافتن اطلاعات پیدا کند، آنها همچنین نیاز به کمک به یافتن پاسخ به سوالات مربوط به این محصولات و خدمات را دارند. ایجاد محتوا برای پاسخگویی به سوالات مخاطبان هدف شما این امکان را فراهم می کند که روابط مداوم با مشتریان بالقوه خود داشته باشید.

این اطلاع دارد

پرسش های مربوط به ترافیک به کسب و کار شما ارائه بینش است که ممکن است بر انواع محصولات و خدمات شما ارائه دهد. به عنوان مثال، اگر شما یک کسب و کار SAAS هستید و ببینید که کاربران از اصطلاح «ویدجت رایگان» به سایت شما می آیند، و شما به وضوح یک سرویس پرداختی می باشید، ممکن است سهم کمتری از نرخ تبدیل به مشتری واقعی را داشته باشید

کاربران، شما را با رقبا بزرگ مقایسه می کنند

سئو می تواند حتی در زمینه بازی کمک کند. یک سازمان بزرگتر بوروکراتیک بیشتری دارد که در آن کسب و کار کوچکتر میتواند چابکتر باشد. چابک بودن بیشتر به کسب و کار کوچکتر اجازه می دهد تا بر کلمات کلیدی دم دمنده، تجربه کاربر و استراتژیک تمرکز کند، در حالی که یک سازمان بزرگ تر معمولا باید در جعبه بیشتر قرار گیرد.

تنها 15٪ کل ترافیک برای یک کلمه کلیدی به تبلیغات پرداخت می شود. مردم خیلی با گوگل آشنا هستند و اکنون می فهمند که نتایج ارگانیک و تبلیغاتی چیست و سئو تضمین می کند که برند شما کجا نشان داده شود که منجر به کلیک شود.

پایداری

اگر درست انجام شود، سئو می توانند یک مقدار زیادی از پایداری را برای یک کسب و کار به ارمغان بیاورند. هنگامی که برای شرایطی که ترافیک واجد شرایط را به یک وب سایت ارزیابی می کنند، محصول شما به نوبه خود منجر به فروش می شوید. نگه داشتن این موقعیت در حالی که فرصت های جدید برای وب سایت شما ایجاد می شود، تضمین می کند که جریان مداوم ترافیک داشته باشید و باعث رشد تجارت شما شود.

ترافیک هدفمند

ویژگی بسیار زیبا در مورد سئو، در مقایسه با سایر فرمهای سنتی بازاریابی، این است که شما قادر به ایجاد ترافیک بسیار هدفمند هستید. داشتن توانایی نشان دادن در رتبه های بالا در صفحه نتایج برای یک سرویس خاص شما یک امتیاز طلایی برای شما محصوب می شود به عنوان مثال وقتی یک کاربر در مورد چیزی مربوط به کسب و کار شما جست و جو می کند و سپس روی لیست شما کلیک کرده است. در این مرحله آنها بسیار هدفمندتر از تبلیغات تلویزیونی و یا تبلیغات مستقیم اینترنتی هستند، زیرا آنها به طور فعال در جستجوی یک راه حل هستند.

محلی، منطقه ای، ملی، جهانی ... این موضوع مهم نیست

تصور کنید که مجبور به خرید تبلیغات رادیویی و تلویزیونی در همه بازارهای مختلفی هستید که در آن محصولات / خدمات را در آن ارائه می دهید. هزینۀ آن بسیار ظالمانه خواهد بود. با استفاده از SEO شما می توانید به طور موثر به هر مخاطبی که می خواهیدخدمات خود را ارائه دهید، هیچ رسانه تبلیغی دیگر از گزینه های مقرون به صرفه و موثر نیستند .