سئو خلاقانه : آنچه طراحان ، هنرمندان ، عکاسان و نویسندگان باید بدانند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
image

اگر شما مدیر یک کسب و کار ، یک کارآفرین خلاق و با آنچه در بهینه سازی موتور جستجو می باشد ناآشنا هستید ، به نظر می رسد سئو می تواند برای کسب و کار شما نگران کننده باشد.

از این گذشته ، این کسب و کار کوچک شما برای رسیدن به صدر نتایج موتور جستجوی Google است.

اما لازم نیست چنین باشد. اگر یک مقدار خلاقیت داشته باشید روی چند عنصر کوچک از SEO تمرکز کنید ، می توانید در هدایت بازدید کنندگان به سایت خود از Google و سایر موتورهای جستجو موفقیتی پیدا کنید.

SEO فقط برای شرکت های بزرگ نیست

به نظر می رسد همه آنچه در نتایج جستجوی Google می بینید برند های معتبر هستند ، اما این بدان معنی نیست که SEO فقط برای شرکت و برند های بزرگ است.

مشاغل و خلاقیت های کوچک نیز می توانند از قدم های کوچک به سمت سئو بهره مند شوند.

اکثر سایت های خلاق به اندازه نام های تجاری خانگی پیچیده و دست و پا گیر نیستند - و این یک مزیت برای وب سایت شما است.

قدم های کوچک و ارزان را به سمت سئو در سایت خود بردارید و پس از گذشت زمان مزایا را به دست خواهید آورد.

سئو اصفهان

منتظر اجرای بهترین شیوه های SEO نباشید

بسیاری از کارآفرینان خلاقان فکر می کنند که ابتدا مشاغل خود را ایجاد و بعداً روی سئو کار کنند. با این حال ، SEO فقط یک نوع "یک و یک کار انجام شده" نیست.

درست در مورد اینکه شما مجبورید هفته ها در رسانه های اجتماعی ، ایمیل و سایر کانال های بازاریابی ، افزودنی ها و تعدیل های خود را اعمال کنید ، سئو به تلاش های کوچک و مداوم نیاز دارد.

البته لازم نیست وقت گیر باشد. هفته ای یک ساعت را اختصاص دهید و به سئوی سایت خود اختصاص دهید و از آنچه در مورد SEO می دانید به عنوان پایه و اساس سایر تلاشهای بازاریابی خود استفاده کنید آن وقت در مسیر موفقیت خواهید بود.

نکته اصلی این است که اکنون شروع کنید.

از کجا باید تلاشهای SEO خود را متمرکز کنید؟

وقتی قبلاً در سئو کار نکرده اید ، سخت است که بدانید از کجا باید شروع کنید.

در اینجا یک راهنمای سریع برای خلاقان وجود دارد تا تلاشهای SEO خود را متمرکز کنند ، اصول اولیه را بیاموزند و تجارت خود را از طریق ترافیک موتور جستجو رشد دهید:

  1. سایت واکنشگرا برای موبایل

Google حدود یک سال پیش آنچه را "فهرست بندی اول موبایل- Mobile-first indexing " نامیده است ، پیاده سازی کرد. این فقط یک روش جالب برای گفتن این است که نحوه نگاه گوگل به سایت شما در تلفن همراه است.

در اصل ، سایت شما باید خود را بر اساس دستگاهی که بازدید کننده وب سایت شما در آن قرار دارد تنظیم کند.

اگر تا به حال چیزی در تلفن خود جستجو کرده اید و فقط روی یک سایت کلیک کرده اید تا مجبور شوید انگشتان خود را روی صفحه کوچک کوچک و بزرگنمایی کنید - احتمالاً به سایتی مراجعه کرده اید که بر اساس دستگاه موبایل واکنشگرا نیست.

یک سایت واکنشگرا طرح صفحه را بر روی یک تلفن یا تبلت تنظیم می کند تا اطمینان حاصل شود که به درستی در صفحات ، تنظیم می شود.

می توانید با بررسی مشخصات موضوع یا حتی فقط با کشیدن پنجره مرورگر به اندازه دستگاه تلفن همراه و مشاهده اینکه آیا سایت تنظیم می کند ، مطمئن شوید که الگوی یا طرح سایت شما responsive است  یا خیر...

 
  1. بهینه سازی سرعت سایت + تصاویر

در کنار داشتن یک وب سایت responsive / واکنشگرا ، مهم است که بازدید کنندگان با کلیک بر روی سایت شما، سرعت بارگزاری سایت شما بالا باشد.

یکی از مواردی که می تواند سرعت وب سایت را پایین بیاورد ، به خصوص برای خلاقیت های مبتنی بر تصویر ، پرونده های خیلی بزرگ و سنگین هستند.

مطمئناً شما می خواهید بیشترین عکس یا طراحی برجسته خود را در سایت خود قرار دهید تا نشان دهد چه کاری می توانید برای مشتریان بالقوه خود انجام دهید ، اما بسته به اینکه چه بازدید کننده و اتصال اینترنتی به بازدید کننده وب سایت شما دارد - این امر می تواند سرعت لود شدن سایت شما را افزایش دهد.

یك راه برای كمك به سرعت بخشیدن به یك سایت آهسته و پرتحرک ، فشرده سازی تصاویر قبل از بارگذاری آنهاست. شما می توانید این کار را خودتان انجام دهید یا از ابزاری مانند TinyPNG استفاده کنید (اگرچه TinyPNG از آنچه که آن را "فشرده سازی از دست دادن هوشمند" می نامد استفاده می کند).

راه دیگر برای بررسی نکردن تصاویر این است که اطمینان حاصل کنید که فقط به اندازه نیاز به اندازه کافی بارگذاری می کنید. احتمالاً به تصویر 4000 x 3000 px احتیاج ندارید ، بنابراین اندازه آن را به اندازه سایتی که شما برای تصاویر احتیاج دارید ، بسنجید.

  1. Google Analytics + Search Console

آیا می دانید هر هفته چند نفر به سایت شما می آیند؟ اگر اینگونه نیستید ، واقعاً نمی دانید چگونه بازدید کننده سای خود را افزایش دهید.

آیا می دانید کدام صفحات در سایت شما محبوب ترین هستند؟ اگر اینگونه نباشد ، ممکن است نتوانید بگویید که آیا تبلیغات فیس بوک یا اینستاگرام شما افراد را به سمت کلیک بر روی سایت شما و رزرو خدمات خود سوق می دهد.

Google Analytics می تواند این اطلاعات را به شما بدهد. راه اندازی در سایت شما کار سختی نیست.

کنسول جستجو شاخه ای از پیشنهادات Google به صاحبان وب سایت است. این نرم افزار به شما کمک می کند "بر اساس Google ،" مانیتور ، حفظ و عیب یابی حضور سایت خود در نتایج جستجوی Google "باشید.

مهمتر از همه ، کنسول جستجو می تواند به شما بگوید افرادی که برای یافتن سایت خود در Google وارد می شوند (و اگر در نتیجه جستجو شما را کلیک می کنند).

کنسول جستجو همچنین به شما می گوید که آیا سایت شما دارای خطاهای اساسی است که می تواند مانع از نمایش در نتایج جستجوی Google شود. اگر در نتایج جستجو نیستید ، مخاطبان مورد نظر شما را به صورت آنلاین پیدا نمی کنند!

  1. تحقیق در مورد کلید واژه + بازاریابی محتوا

تحقیقات کلمات کلیدی می تواند زمان بر و دشوار باشد. در اینجا یک راهنمای خلاق برای تحقیقات سریع کلمات کلیدی وجود دارد:

اگر به دنبال سرویس یا محصولی مورد نظر خود هستید ، در مورد آنچه در Google جستجو می کنید فکر کنید. شاید به دنبال "عکاس تازه متولد شده در اوماها" یا "طراح گرافیک برای وب سایت ساختمانی" باشید.

به Google بروید و در واقع آن عبارت جستجو را جستجو کنید. Google چه نوع نتیجه ای را نشان می دهد؟

نقشه؟

چرخ فلک تصاویر؟

جعبه ای با جواب؟

لیستی از وب سایتها؟

شما می توانید از آنچه Google برای عباراتی که جستجو کرده اید نشان می دهد استفاده کنید تا مشخص کنید چه کاری باید انجام دهید تا در آن جستجو نیز حضور پیدا کنید.

برای محتوایی که در رده های برتر قرار دارد ، کلیک کنید و ببینید آنچه در مورد موضوع نوشته اند.

آیا این یک لیست است؟

آیا آنها فیلم تولید کردند؟

آیا چگونه است؟

چه مدت است؟

عناوین یا زیرمجموعه ها شامل چه مواردی هستند؟

هنگامی که تصور کردید که چه چیزی رتبه بندی خوبی دارد ، از تکنیک آسمان خراش استفاده کنید تا اساساً نوع مقاله ای را که در نتایج برتر نشان داده شده است - بنویسید و حتی بهتر انجام دهید.

شروع به کار کنید

این اصول اولیه سئو برای خلاقیت ها شما را در مسیر موفقیت وب سایت خود قرار می دهد. سئو سایت لازم نیست برای صاحبان انحصاری مانند عکاسان ، نویسندگان نسخه برداری ، طراحان گرافیک و غیره یک تلاش جدی و وقت گیر باشد.!