4 راه موثر برای کاهش نرخ پرش وب سایت وردپرس شما

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
image

نرخ پرش سایت bounce rate چیست ؟

میزان نرخ پرش وب سایت شما طبق رفتار بازدید کنندگان از وب سایت شما بدون رفتن به هر صفحه دیگیری بررسی می شود. این به عنوان یک درصد از نشست های یک صفحه در وب سایت شما نمایش داده می شود و یک شاخص خوب نسبت به محتوای سایت شما و ارتباط آن است. باید بازدیدکنندگان بیشتری را برای مدت بیشتری نگه دارید، بیشتر مطالب خود را مطالعه کنید و نیازهای هر صفحه را مشخص و برطرف کنید، به احتمال زیاد مشترکین بیشتری کسب و فروش بیشتری را به دست آورید. برای بررسی میزان نرخ پرش وب سایت شما باید حساب آمار گوگل آنالیت (یا هر سیستم سنجشی دیگر که استفاده می کنید) بررسی کیند. میانگین میزان بازدهی برای همه وب سایت ها حدود 40.5٪ با وب سایت های محتوا که کمی بالاتر است، می باشد. هدف این است که هدف قرار دادن حدود 50٪ یا کمتر باشد. بانس ریت چیست نگاهی به راه هایی که می توان میزان نرخ پرش را در وب سایت وردپرس خود کاهش دهیم ، می پردازیم

بهبود تجربه کاربر

اگر بازدیدکنندگان سایت شما زمان دشواری در مرور وب سایت شما داشته باشند، تضمین می کنید که میزان بازده بالا را داشته باشند. خوشبختانه راه هایی عالی برای بهبود تجربه کاربر و کاهش خطر از دست دادن بازدید کنندگان وجود دارد:
  • محتوای طولانی با در نظر گرفتن کلمات کلیدی دم دراز. استفاده بهینه برای صفحات فرود محتوا ، انتخاب فونت های بزرگ و استفاده از پاراگراف های کوچک که آسان است. لیست ها و نقاط اعداد نیز راه های خوبی برای ایجاد محتوای شما سازمان یافته و تشویق مردم برای ادامه خواندن هستند.
  • ایجاد نکات ناوبری آسانnavigation points . خوانندگان نمی خواهند در اطراف سایت شما جستجو کنند که چگونه مطالب بیشتری را کشف کنند. یک نوار جستجوی آشکار (و کارکردی) داشته باشید، با استفاده از یک نوار ناوبری چسبنده با آیتم های منو روشن استفاده کنید و از ستون های کناری استفاده کنید تا بازدیدکنندگان را نسبت به محتوای دیگری که ممکن است مورد علاقه شما باشد را به بازدیدکنندگان نشان دهید.
  • وب سایت سازگار با صفحات موبایل داشته باشید، با توجه به اینکه افراد بیشتری از طریق دستگاه های تلفن همراه بازدید می کنند، بسیار مهم است که وب سایت شما 100٪ پاسخگو باشد. پیمایش و تغییر اندازه را با استفاده از تم و پلاگین وردپرس ، کم کنید. شما می توانید طراحی وب سایت خود را با استفاده از تست موبایل دوستانه گوگل یا MobileTest.me تست کنید. اطمینان داشته باشید برای دیدن خوانندگان بیشتر را ببینید. برای پایین آمدن میزان نرخ پرش، شما باید بازدیدکنندگان سایت خود را مجاب به کلیک بیش از یک صفحه وب خود کنید. یکی از راه های انجام این کار این است که درون محتوای خود (به طور مناسب) لینک سازی کنید. ایده این کار موجب می شود تا خوانندگان علاقه مند به آنچه که درون متن شما پیوند شده منجر به کلیک بر روی آن می شود و بازدید از صفحه دوم از شما باعث کاهش میزان نرخ پرش شما می شود.

بهبود زمان بارگذاری صفحات وب سایت

امروزه برای وب سایت هایی که سرعت بارگیری کمی دارند هیچ استثنائی وجود ندارد. بازدید کنندگان شما می خواهند وب سایت شما را در 2 ثانیه یا کمتر بارگذاری کنند یا آنها را ترک کنند. برای شروع، شما می توانید زمان بارگذاری وب سایت خود را با استفاده از ابزارهای آنلاین GTmetrix یا Pingdom تست کنید. هر دو ابزار نه تنها ابزار بارگذاری کلی صفحه شما را فراهم می کنند، بلکه تعدادی از پیشنهادات مفید برای بهبود سرعت وب سایت شما نیز پیشنهاد می شود.   چیز دیگری که می توانید برای سرعت بارگذاری صفحات وب خود انجام دهید این است که پلاگین ذخیره سازی وردپرس مانند W3 Total Cache، WP Super Cache یا افزونه WP موقت حق بیمه را به سایت خود نصب کنید. این پلاگین ها برای بهبود تجربه کاربر و افزایش سرعت وب سایت طراحی شده اند. یکی دیگر از کار های مفید برای افزایش سرعت وب سایت شما این است که ارائه دهنده میزبانی سایت خود را ارتقا دهید. این بدان معنی است که شما هجوم ترافیک وب سایت خود را نمیتوانید پیش بینی کنید. با این وجود، این افزایش در ترافیک می تواند سایت شما را کندتر کند، اگر سرور شما آماده نباشد آسیب جدی به رتبه کلمات کلیدی شما می زند.

فشرده سازی تصاویر وب سایت

بهینه سازی تصاویر خود در وردپرس می تواند تاثیر بزرگی بر میزان بهبود سرعت وب سایت شما داشته باشد. با کاهش اندازه فایل های تصویر قبل از انتشار آنها، فشار شما را در سرور خود قرار می دهد و صفحات شما سریع تر به بار می آیند. شما می توانید تصاویر خود را قبل از ارسال آنها به وب سایت وردپرس خود را با استفاده از یک ابزار فوق العاده به نام TinyPNG فشرده سازی کنید . نتیجه نهایی یک فایل کوچکتر و زمان بارگذاری سریعتر است. اگر چه بعضی از کیفیت تصویر با توجه به تکنیک فشرده سازی از دست رفته از بین می رود، تفاوت اغلب بی توجه است. فشرده سازی تصویر وب سایت شما همچنین می توانید تصاویر خود را به راحتی پس از ارسال آنها به وب سایت وردپرس خود را با استفاده از پلاگین رایگان WP Smush وردپرس. با فشرده سازی تصاویر خود با استفاده از تکنیک های فشرده سازی بدون افت کیفیت، این افزونه هیچ کدام از کیفیت تصویر شما مانند TinyPNG را قربانی نمی کند، هر چند که اندازه فایل ها کمی بزرگتر باقی خواهد ماند. با وجود این، تصاویر شما هنوز هم بسیار سریعتر از آنها فشرده شده است. ابزار فشرده سازی تصاویر سایت وردپرسی در نهایت، صرف نظر از چگونگی فشرده سازی تصاویر خود، مهم این است که شما آن را انجام می دهید تا به کاهش میزان جستن وب سایت خود کمک کنید.

ایجاد محتوای خوب برای وب سایت

محتوای با کیفیت بیشتریت تاثیر بر جذب بازدید کننده دارد . هنگامی که افراد از صفحه وب شما بازدید می کنند، به دنبال محتوای با کیفیت و رفع نیازهای خود هستند ، مسئولیت شما این است که از طریق دنبال کردن مردم به نیازهای آنها پاسخ گو باشید، در وب سایت های فروشگاهی یک پیشنهاد ویژه، باید محصول یا فقط برخی از سرگرمیهای قدیمی باشد. همچنین کار شما این است که مطالب خود را در نتایج جستجوی خود در دسترس داشته باشید تا مخاطبان مورد نظر شما بتوانند شما را پیدا کنند و از وبسایت شما بازدید کنند. از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید. از کلمات کلیدی قوی در عناوین پست، سرصفحه ها و subheaders ها و تصاویر خود استفاده کنید تا افرادی که در این کلمات کلیدی جستجو می شوند، وب سایت شما را پیدا کنند. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی مربوط به محتوای شما هستند و برای صرفه جویی در بیشتر ترافیک استفاده نمی شوند. مخاطب خود را بیشتر بشناسید. اگر شما یک محصول خاص توجیهی مانند محصولات سازگار با محیط زیست را تبلیغ می کنید، مطمئن شوید که واقعا چه چیزی فروش می دهید. اگر نه، مردم بعد از اینکه متوجه شدند وب سایت شما چیزی نیست که آنها دنبالش هستند، مطمئن شوید که آنها وب سایت شما را ترک می کنند. برای صفحات هدف خود فراخوانی برای اقدام داشته باشید call to action . به عنوان مثال مقاله خود را به فرمت pdf انتشار بدهید از نظر سنجی ها نمودارها ، اشتراک ایمیل و کوپن محصول برای سایت های فروشگاهی داشته باشید..