5 راه تضمین شده برای کاهش ارزش توسط گوگل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
image

جریمه سایت توسط گوگل

راه های زیادی پیش پای مدیران وب به منظور بهینه سازی و بازاریابی اینترنتی وجود دارد.آنچه که در این مقاله عنوان می شود مربوط به خود شما است، پس شانس خوبی دارید که با انجام ندادن این کارها ارزش  سایت خو را پایین بیاورید.در رابطه با موضوع بهینه سازی وب سایت Seo  و مدیریت وب سایت ، گوگل با قوانین که آنها را توسه داده است، ادامه می دهد و در طول زمان به تکامل می رسد. قوانین گوگل برای مدیریت وب سایت تمرکز خود را بر ارائه بهترین تجربه و اطلاعات برای کاربران را ممکن می سازد در حالی که روز به روز به دنبال بستن راه های تقلب و جلوگیری از فراگیر شدن روش های اسپم به منظور تکمیل انجام قوانین برای هر وب سایت است.قبل از هر چیزی اول از همه باید بدانید که چرا سئو مهم است ؟   روش های متعددی برای دور زدن گوگل وجود دارد که شاید در ابتدا بسیار طبیعی و لذت بخش باشد و بتواند جایگاه شما را در نتایج جست و جو بهبود بخشد اما هیچ چیزی از دید گوگل مخفی نمی ماند و به راحتی شما کاندیدای جریمه می شوید ، جریمه هایی که به کسب و کار آنلاین شما صدمه می زند، زیرا می تواند به ترافیک ورودی ، رتبه بندی و عملکرد وب سایت شما تاثیر منفی بگذارد. تجربه من که خیلی از مشتریان دیده ام و کاملا بدون دانش می خواستند از این راه ها برای بدست آوردن جایگاه مناسب استفاده کنند را در اختیار شما خواهم گذاشت که امید است شما این مسیر را شروع کنید.   سئو وب سایت در اصفهان

چه کارهایی را انجام ندهیم که توسط گوگل جریمه نشویم

  • سئو کلاه سیاه Black Hat SEO
یکی از رایج ترین مسائل که وبسایت را در معرض مشکل قرار می دهد، SEO Black Hat است. این شامل شیوه های سایه ای ( مخفی ) مانند ، استفاده بیش از حد کلمه کلیدی، متن پنهان، استفاده از مزارع پیوند، و خیلی بیشتر. به طور خلاصه، سئوالات متداول در مورد سايت های سیاه و سفید، قوانين و مقرراتی را دنبال می كنند تا نيمه وقت به نتایج جستجوگرها دست یابند. همانطور که قبلا گفتم، وقتی که وارد موضوع سئو می شوید، هیچ محدودیتی وجود ندارد، و هر گونه اقداماتی که می خواهد چنین میانبری را انجام دهد، به احتمال زیاد شما را به دردسر می اندازد. متأسفانه، برخی از کسب و کارها از آنچه که فکر می کنند، یک شرکت سئو کار معتبر هستند، استخدام می کنند و بعد متوجه می شوند که پس از اینکه توسط گوگل گرفتار شدند، کلاه سیاه را برای وب سایت خود در نظر گرفتند. به عنوان یک قاعده کلی، مدیران وب سایت ها و صاحبان وب باید خود را با SEO کلاه سیاه آشنا کنند تا بتوانند در صورتی که از یک ارائه دهنده خدمات سئوانتخاب می کنند، با تمامی این روش ها آشنایی داشته باشند.  
  •      محتوای تکراری
بسیاری از صاحبان وب سایت ها و مدیران متوجه نیستند که چه مشکلی با محتوای تکراری دارند. این به خصوص برای وب سایت های تجارت الکترونیک با صدها صفحه فهرست محصول درست است، زیرا ممکن است بارها و بارها با محتوای منحصر به فرد ظاهر شود. با این حال، از نظر گوگل، محتوای تکراری مستقیما به اطلاعات با کیفیت کم یا کمتر مفید برای کاربران معادل است. این کار عشق است، اما کپی در وب سایت شما باید به خوبی ویرایش و منحصر به فرد در هر صفحه شما انتشار داده شود.  
  • وبلاگ نویسی غیرواقعی
گوگل به تازگی اخطاری در مورد سوء استفاده از پست مهمان برای به دست آوردن لینک ها صادر کرده است. برای روشن شدن، پست مهمان به هیچ وجه کلاه سیاه یا استراتژی سایه ای نیست. با این وجود، داشتن مقاله ای در میان بسیاری از سایت های مختلف منتشر شده یا محتوای کم کیفیت با محتوای مهمان، نقض دستورالعمل های توزیع گوگل محسوب می شود و از هر هزینه باید اجتناب شود. به ویژه برای وبلاگ نویسان، تمرکز بر روی ایجاد روابط است که فرصت های ارسالی با ارزش مهمان را فراهم می کند. پست های وبلاگ مهمان باید بهترین کار شما باشد و به هیچ وجه نباید از محتوای اسپم یا کمتر باشد.  
  • سرعت صفحات سایت / سایت ناقص انجام می شود
این مسئله بسیار مهم است، زیرا Google به طور مرتب سایت ها و حساب ها را برای چگونگی عملکرد و دسترسی آنها باز می کند. داشتن صفحه سرعت آهسته، عدم استفاده از تلفن همراه و یا داشتن حرکت دشوار در سایت، گوگل نشان می دهد که سایت شما بهترین گزینه برای کاربران در نتایج جستجوی خود نیست. در حال حاضر ما می دانیم که سرعت صفحه، صفحات دوستانه با موبایل و سهولت خزیدن وب سایت به الگوریتم ها تبدیل شده اند. بررسی اینکه چگونه وب سایت شما از طریق تست کاربر تست شده و سرعت تست صفحه را بررسی می کند، هر دو از ملاک های ارزیابی هستند. صاحبان وب سایت ها باید به ضورت کامل از طرسق ابزار آنالاتیک این موضوع را بررسی کنند.  
  • وب سایت های هک شده
امنیت عامل بزرگی برای گوگل است، زیرا آنها می خواهند بدانند که اطلاعات کاربر در وب سایت هایی که بازدید می کنند، امن هستند. وب سایت های هک شده در سال گذشته 32 درصد افزایش داشته و تهدیدی جدی برای عملکرد و موفقیت وب سایت ها و نیز امنیت کاربران است. تضمین وب سایت شما یک گام مهم و ضروری است که همه مدیران وب باید در صورت موفقیت آمیز بودن در Google انجام دهند. از شیوه های ساده مانند اجرای احراز هویت دو مرحله ای برای خرید بسته های امنیتی پیشرفته تر،  گواهی ssl ، استفاده شود. شما باید علاقه مند به ایجاد امنیت وب سایت خود برای جلوگیری از جریمه های گوگل باشید.   جریمه گوگل