10 مهارتی که هر کارشناس SEO باید داشته باشد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
image

این که آیا شما قصد دارید کسی را برای اجرای کمپین تبلیغاتی خود بکار ببرید یا قصد دارید آن را به تنهایی انجام دهید، مهارت های خاصی وجود دارد که به روند بهینه سازی سایت کمک می کند.

توانایی ها و مهارت ها در حوزه سئو معمولا بسیار گسترده است، اما به طور معمول یک ویژگی پایه ای است که به توانایی های دیجیتالی آنها کمک می کند. در نظر گرفتن اینکه چگونه شما یا ارائه دهنده خدمات سئو سایت خود بهینه سازی خود را مدیریت می کند، برای این 10 مهارت به چشم خود نگاه کنید.

دانلود pdf مقاله سئو

1. تفکر انتقادی

مهم است که به یاد داشته باشید که هیچ دو برنامه SEO کاملا یکسان نیستند. هر وبسایتی متفاوت است و عوامل متعددی وجود دارد که بر رتبه بندی موتور جستجو سایت تأثیر می گذارد.

از این رو، ضروری است که یک متخصص سئو باید بتواند مسائل بالقوه ای را در وب سایت هایی که در آنها کار می کنند پیدا کند. این را می توان با مشارکت در بررسی رقبا و بدست آوردن آنچه که برای برخی از رقبای اصلی شما کار می کند یا کار نمی کند.

موفقیت در سئو به داشتن توانایی "خارج کردن" بهینه سازی رقبای اصلی شما کمک می کند. یک متخصص SEO باید یک متفکر انتقادی باشد؛ کسی که می تواند کمپین خود را در مقابل رقبای خود بررسی کند تا مشخص کند چه اتفاقی افتاده است، چرا این اتفاق افتاد، و چگونه باید در مورد حل هر مشکلی پیش برویم.

هیچ فرمول استاندارد SEO وجود ندارد. به همین دلیل مهم است که یک ذهنیت انتقادی را برای درک مشکلات منحصر به فرد از زوایای مختلف و یافتن راه حل های خلاقانه برای اصلاح آنها به کار گیریم.

2. اولویت بندی

اولویت بندی برای اجرای یک کمپین موفقیتآمیز سئو حیاتی است. به همین دلیل تمام کارشناسان SEO باید درک دقیقی از مراحل لازم داشته باشند. هر یک از این مراحل باید اولویت بندی شود زیرا به اهمیت و مشکل خود مربوط می شود.

به عنوان مثال، لینک سازی یکی از جنبه های زمان گیر و دشوار روند پردازش موتور های جست و جو است. همچنین یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده رتبه بندی است. Backlink یک پیوند به سایت شما از یک وب سایت معتبر است که مربوط به صنعت شما است. به عنوان یک توصیه به آن فکر کنید. هنگامی که یک سایت به صفحه شما لینکی می دهد، تأیید می شود که شما در زمینه خود متخصص هستید.

به دلیل مشکل و اهمیت قرار داده شده در تلاش برای ایجاد لینک، مهم است که به این روند توجه زیادی داشته باشید تا اطمینان حاصل شود که در پایان برای شما هزینه می کند. مسائل ساده مانند تولید محتوا، در حالی که هنوز مهم هستند، زمان کمتری را می گیرند و نباید اولویت بندی شوند.

مشاوره سئو در اصفهان

سئو سایت در اصفهان

3. تحقیق در ذهن

تحقیق برای یک کمپین تبلیغاتی بسیار مهم است. یک متخصص سئو باید کسی باشد که در حال تحقیق است برای تحقیق قوی مورد نیاز است که راحتی و اعتماد به نفس لازم است و در مورد آن هیچ اشتباهی انجام نمی شود، تحقیقات کلیدی در زمان مناسب مناسبی را انجام می دهند.

در هنگام برنامه ریزی از کلمات کلیدی خود، دقیق و کامل به نظر می رسد. کارشناسان SEO می دانند اهمیت اصطلاحات که هر دو ارزش بالا دارند، به این معنی که تقاضای زیادی برای آنها وجود دارد و مربوطه. Relevancy بزرگ است. اگر مدیر SEO شما به شما می گوید که شما باید کلیدواژه هایی را که هیچ ارتباطی با محصول شما ندارید بکار ببندید، این کلاه سیاه را موتورهای جست و جو می دانند و در طولانی مدت به رتبه بندی شما آسیب خواهند رساند.

یک متخصص بهینه سازی وب سایت باید در ابزارهایی مانند keywords planner و kwfinder برای بررسی کلمات کلیدی استفاده کند. همچنین مهم است که تحقیقات زیادی برای رقبا انجام دهید اما مراقب باشید آنها را کپی نکنید. هر عملی برای یک کسب و کار ممکن است برای یک کار دیگر کار نکنند، حتی اگر آنها در صنعت مشابه باشند.

در نهایت، و مهمتر از همه، کارشناسان SEO باید به طور مداوم Google را بررسی کنند و در نهایت الگوریتم جستجوی خود را تغییر دهند. SEO چیزی است که شما فقط یک بار یاد می گیرید و بعد هرگز دوباره لمس نکنید. شما همیشه باید مقالات تخصصی بخوانید و توجه دقیق به آنچه که گوگل انجام می دهد،باشید.

4. تجزیه و تحلیل

تجزیه و تحلیل ستون فقرات SEO است. کارشناسان SEO، موفقیت کار را اندازه گیری می کنند، بنابراین باید بخشی منظم از روز باشند. هر اقداماتی که در طول یک جست و جو اینترنتی کاربر انجام می شود باید اندازه گیری شود.

SEO یک فرایند مبتنی بر گزارش است، بنابراین رسته ایی حرفه ای است که مهارت های تجزیه و تحلیل قوی دارند بلکه، قادر به نظارت بر موفقیت و شکست خود و رقبا هستند.

5. تصمیم گیری

در طول فرایند جست و جو، شما باید تصمیم بگیرید که ادامه دهید. این فضا به طور مداوم در حال تحول است و شما همیشه نمی توانید برای تحولات در کمیته منتظر بمانید.سئو یک فرایند طولانی مدت و تغییر پذیر است.هر لحظه ممکن است قوانین عوض شوند.

علاوه بر این، SEO هرگز یک روند سازگار نیست. گوگل دائما در حال تغییر در شیوه وبسایتهاست و تغییرات باید سریع انجام شود، تا پیشرفتهایی که کسب کرده اید از دست داده باشید. به همین دلیل مهم است که کارشناسان SEO بتوانند سریعا تصمیم بگیرند.

دانستن اینکه چگونه بهترین تصمیم را در یک وضعیت خاص بدون نیاز به 10 نفر از مردم بپرسید، نظراتشان کیفیتی عالی است که همه متخصصان SEO باید نشان دهند. چنین مهارت فقط از داشتن درک دانش فرآیند گوگل و حفظ گوش به زمین برای تعیین زمانی که همه چیز تغییر می کند.

6. انعطاف پذیری

اگر یک استراتژی خاص که یک متخصص وبسایت معتقد باشد، یک چیز مطمئن است، یک فلاپی می شود، مهم است که آنها زمانی بدانند که زمان کورس درست است.

سئو همیشه اندازه مشخصی ندارد!!!. این بدان معنی است که کارشناس SEO شما باید انعطاف پذیری برای تغییر استراتژی ها در یک لحظه خاص داشته باشد.

به هر حال، مهم این است که این استراتژی تغییری نداشته باشد و یا روند حرکت را به هیچ وجه آهسته کند.

7. تولید محتوا

مهارت های نوشتن قوی برای هر کسی که یک کمپین تبلیغاتی را مدیریت می کند، ضروری است. به یاد داشته باشید، بهینه سازی موتورهای جستجو یک استراتژی محتوا محور است و تولید محتوای سئو شده یک شکل هنری است که همه در آن خوب نیستند.

این امر بسیار دشوار است که کلمات کلیدی را در محتویات خود بکار ببرید و آن را مجبور نکنید. چیزی بیش از خواندن وبلاگ یا صفحه اطلاعاتی نیست که به وضوح با کلمات کلیدی به سمت چپ پر شده است. خوانندگان از طریق آن حق را مشاهده می کنند و همین امر هم گوگل است. در پایان روز، نوشتن بد ممکن است در حقیقت مانع پیشرفت SEO شما شود.

کارشناسان SEO نیز باید درک کنند که چه نوع محتوایی در صنعت شما کلیک می شود. شما باید به هر دو Google و مخاطبان اصلی خود تجدید نظر کنید. اگر محتوا بد است و مشتریان را به خرید می کند، نقص در طراحی افراد برای سایت شما چیست؟

یک متخصص سئو همچنین نیاز به درک چگونگی وبلاگ به طور موثر برای ایجاد لینک دارد. یکی از بهترین راه های دریافت لینک برای وب سایت شما این است که وبلاگ ها را بنویسید و آنها را به سایر سایت های مربوطه منتقل کنید. این وبلاگ ها نباید در مورد خدمات شما به طور خاص باشد، بلکه یک بخش اطلاعات عمومی است که تخصص شما را نشان می دهد و شامل یک پیوند به سایت شما می شود.

کارشناسان SEO باید در نوشتن مطالب برای هر دو صفحه وب و وبلاگ ها، ایجاد عناوین، نوشتن متادیتا و غیره متخصص باشند.

8. کد نویسی

در حالی که کارشناسان SEO نمی توانند طراح وب باشند، مهم است که آنها اصول اولیه طراحی وب و برچسب های متا را درک کنند. متخصصان بهینه سازی وب سایت باید یک نوع نادر از حرفه ای بازاریابی باشند که درک نحوه ادغام طراحی وب و استراتژی SEO را به شیوه ای که بسیاری از طراحان وب از آنها قدردانی نمی کنند.

هنگامی که شما یک سایت را برای اهداف سئو طراحی می کنید، باید همیشه به دنبال استراتژی کلی باشید. طراحی سایت سازگار با SEO به این معنی است که کمتر بر روی دید هنری و بیشتر بر روی داده های سخت افزاری خیره کننده که کمتر از آنچه طراحان بیشتر به دنبال آن هستند پرواز کنند.

9. مهارت های تعاملی

داشتن مهارت های افراد به متخصص سئو در حوزه ارتباطات مشتری کمک خواهد کرد. مشتریان ناراحت شده اند زیرا نمی دانند چگونه فرایند جستجوگرها کار می کند. این می تواند به ناامیدی و انتظارات ناعادلانه منجر شود. مهم این است که یک متخصص SEO به درک نحوه ارتباط و مدیریت انتظارات مشتریان خود بپردازد تا خودشان را در شرایط غیر قابل پیش بینی قرار ندهند.

به عنوان مثال، SEO طول می کشد. اکثر کمپین ها شش ماه کامل می گذرد تا هر نوع بازده سرمایه گذاری مشاهده شود. اگر این به مشتری به درستی نرسد، ممکن است پس از ماه یا دو ماه اول خسته شود.

شما فقط نمیخواهید به طور موثری در مورد خودتان صحبت کنید شما می خواهید این کار را به طریقی انجام دهید تا بتوانید مردم را مطمئن کنید که نتایج جستجو در زمان واقعی اتفاق می افتد.

10. تردید

همانطور که قبلا ذکر شد، دنیای بهینه سازی موتورهای جستجو دائما در حال تغییر است. حتی کارشناسان می توانند پشت سر هم باقی بگذارند، اگر آنها با تغییرات الگوریتم ثابت Google ادامه نمی دهند.

باور کنید یا نه، فروتن بودن یک مهارت در دنیای سئو است. بعضی افراد به سادگی ترجیح می دهند که آنچه را که می توانند انجام دهند، یاد بگیرند، سپس به خانه بروند و دیگران را انجام دهند. برای متخصص جستجوگرها، کار نمی تواند چیزی باشد که فقط "از طریق آن" انجام شود.

به عنوان یک کارشناس SEO هرگز بدان معنی نیست که همه چیز در مورد دنیای موتورهای جست و جو وجود دارد. فکر می کنم چنین بر سرپرستی خواهد بود و در جستجوگرها وجود ندارد. متخصصان باید بتوانند زمانی که اشتباهات را انجام داده اند، تصدیق کنند، تصور کنند که ایده های خاصی که انجام داده اند، کار نخواهند کرد و به سرعت و به طور موثر حرکت می کنند بدون اینکه به شدت پاشنه خود را از طریق شن و ماسه بکشند.

بدانید چه باید بکنید

اگر میخواهید متخصص SEO استخدام کنید تا رتبه بندی موتورهای جستجوی خود را بهبود ببخشد، مهم است که بدانید که این چه چیزی است که دنبال آن هستید. شما می خواهید یک فرد یا شرکت که به درستی تمام این 10 وظیفه حیاتی را ترسیم کند.

شما نیاز به ذهن های بحرانی دارید که بدانند چگونه اقدامات خود را اولویت بندی می کنند. شما نیاز به کسی دارید که بسیار مورد توجه پژوهشگران قرار گرفته است، چرا که ساعت ها طول می کشد تا لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با ارزش را کامپایل کند. این باید کسی باشد که می داند که چگونه یک وب سایت را تجزیه و تحلیل کند، تصمیم گیری در مورد پرواز را انجام دهد و به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا بتواند در یک لحظه متوجه استراتژی های شکست خورده شود و چشم انداز کاملا جدیدی را اتخاذ کند.

شما به دنبال یک نویسنده قدرتمند با پس زمینه در برنامه نویسی وب است، که می داند چه چیزی باید در انتهای SEO برای موفقیت انجام شود. چه چیز بیشتر، حرفه ای جستجوگر شما باید بتواند به راحتی روند را برای شما توضیح دهد و انتظارات خود را مدیریت کند و در عین حال متواضعانه باقی بگذارد و گوش خود را به زمین Google متصل کند.

گاهی اوقات دشوار است که فردی را پیدا کند که این ویژگی های خاص را در بر دارد. به همین دلیل است که اغلب ایده عالی برای استفاده از خدمات یک شرکت بازاریابی کامل در زمینه خدمات جستجوگرها برای آوردن یک کارمند در خانه برای مدیریت کامل مبارزات انتخاباتی خود است. یک شرکت جستجوگر، یک تیم کل حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد، با هم به یک هدف مشترک، با فشار دادن وب سایت خود به صفحه اول گوگل و نگه داشتن آن در آنجا قرار دهید.

SEO می تواند و کار کند از تجربه بد گذشته یا عدم پیشرفت سریع دلسرد نشوید. سرمایه گذاری در جستجوگرها و تماشای دیدگاه خود را به بالا ترین موتورهای جستجو در قاچاق جهان.